Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

                            Η  ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ  ΣΤΗΝ  ΕΝΤΑΤΙΚΗ
Αγαπητοί μελισσοκόμοι, με τα σημερινά δεδομένα τα μελισσοκομία μας πρέπει να μπουν στην εντατική!..               Τα μελίσσια μας είναι πολιορκημένα από ασθένειες αλλά και από τα ραντίσματα που γίνονται από τους αγρότες για την καταπολέμηση των ζιζανίων.
Οι συνθήκες που επικρατούσαν όταν οι πιο παλιοί από μας ξεκινήσαμε την μελισσοκομία, με τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα, είναι σαν την νύχτα με την μέρα!
Τα βαρρόα τα καταστροφικά και η νοζεμίαση: Nosema seranae, μαστίζουν αλύπητα την μελισσοκομία σε όλη την Ελληνική επικράτεια και όχι μόνο.
Όσο αφορά την μόλυνση του περιβάλλοντος αυξάνεται ραγδαίος! Και βέβαια οι αιτίες είναι πολλές, σκοτώνουμε την Γη και τα εντός αυτής και καμαρώνουμε για την εξέλιξή μας!
Αγαπητοί συνάδελφοι, για τους παραπάνω λόγους τα μελίσσια μου, προ πολλού τα έχω βάλλει στην εντατική! Και αρκετά προβληματισμένος για την κατάσταση που επικρατεί έγραψα τούτο εδώ το κείμενο για να σας προτρέψω να κάνετε και εσείς το ίδιο. Βέβαια οι παλιοί και έμπειροι μελισσοκόμοι δεν έχουν ανάγκη των δικών μου προτροπών, πιστεύω πως οι περισσότεροι το έχουν κάνει.
Για όσους όμως δεν έχουν την εμπειρία των παλιών και δεν έχουν συνειδητοποιήσει την παρούσα φάση, έχω να πω τα παρακάτω:
Μην περιμένετε να βρείτε και να δείτε τα βαρρόα γιατί τότε θα είναι αργά! Θα ξέρετε πως εμείς θα φύγουμε από αυτόν τον πρόσκαιρο κόσμο αλλά τα βαρρόα δεν θα φύγουν από τις μέλισσες.
Οι νοζεμιάσεις και αυτές το ίδιο.                                                                                   Η μόλυνση του περιβάλλοντος, σταθερά αυξάνεται.
Επομένως όλοι μας πρέπει να δούμε ψύχραιμα αυτές τις πραγματικότητες και να θέσουμε τον εαυτό μας σε επιφυλακή απέναντι στα μελίσσια μας.



3 σχόλια:

  1. Εχεις δίκιο Γιάννη.το θέμα είναι να βρούμε μία θεραπεία που να συμβατή με τις αρχες της ανόθευτης και αμόλυντης μελισσοκομίας.Η πρόταση σου έχει ενδιαφέρον.παρεμπιπτώντος το σκόρδο επηρεάζει με τη μυρωδιά του το μέλι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιώργο. Παρά ότι η σκόνη σκόρδου είναι τροφή και μάλιστα θεραπευτική, επειδή έχω και εγώ την ίδια άποψη με σένα ότι το μέλι μπορεί να πάρει μυρωδιά, όταν τα μελίσσια μου μαζεύουν νέκταρ που σκοπεύω να τρυγήσω δεν τα σκονίζω με σκόνη σκόρδου.
      Όμως, σου γνωρίζω πως η σκόνη σκόρδου μαζί με την τριμμένη θυμόλη, όταν σκονίζουμε τα μελίσσια μας με την τρόμπα,γίνονται ένα πανίσχυρο όπλο ενάντια στα βαρρόα και τις νοζεμιάσεις. Μια από τις αγωγές, για τα μελίσσια μας που βρίσκονται ή που πρέπει να βρίσκονται στην ΕΝΤΑΤΙΚΗ.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Γιώργο. Παρά ότι η σκόνη σκόρδου είναι τροφή και μάλιστα θεραπευτική, επειδή έχω και εγώ την ίδια άποψη με σένα ότι το μέλι μπορεί να πάρει μυρωδιά, όταν τα μελίσσια μου μαζεύουν νέκταρ που σκοπεύω να τρυγήσω δεν τα σκονίζω με σκόνη σκόρδου.
      Όμως, σου γνωρίζω πως η σκόνη σκόρδου μαζί με την τριμμένη θυμόλη, όταν σκονίζουμε τα μελίσσια μας με την τρόμπα,γίνονται ένα πανίσχυρο όπλο ενάντια στα βαρρόα και τις νοζεμιάσεις. Μια από τις αγωγές, για τα μελίσσια μας που βρίσκονται ή που πρέπει να βρίσκονται στην ΕΝΤΑΤΙΚΗ.

      Διαγραφή